AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UVC Brugmann - Ziekenhuisvereniging Brussel en Schaarbeek
A. Van Gehuchtenplein 4, BE-1020 Brussel
Contact: Bauwens Fabienne
Tel: +32 24773491 E-mail: fabienne.bauwens@chu-brugmann.be
Internet adres(sen): www.chu-brugmann.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanpassing electriciteit van de dienst radiologie van de Brien site
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UVC Brugmann - Brien site -Gebouw TA - 1e verdieping - 36 Scharbeeksehaardstraat
1030 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanpassing deel electriciteit van de dienst radiologie van de Brien site - gebouw TA - 1e verdieping
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zicht niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in KB van 15/06/2006 en KB van 15/07/2011
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een bankverklaring, opgesteld volgens het model cf art. 67 §1 KB 15/07/2011.
Een omzetverklaring opgesteld volgens het model cf atr 67 §3 KB 15/07/2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de werken uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering voor de belangrijkste werken conform punt 7 art. KB 15/07/2011.
Klasse: 2, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/03/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen -
Na storting op Belfiusrekening BE27 0910 0972 3873.
Communicatie : aanpassing electriciteit radiologie Brien site
De CD wordt overhandigd na aanvraag 24u op voorhand en op voorlegging van het betalingsuittreksel.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/03/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op aanvraag van de inschrijven worden bezoeken ter plaatse georganiseerd.
Deze afspaken worden mintens 10 dagen voor het indienen van de offertes aangevraagd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/03/2017