AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Rio-Link NV
Mechelsesteenweg 66, BE-2018 Antwerpen
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=264144
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RI3A262 (24/23.273) - Antwerpen, wateroverlast Dam
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
RI3A262 (24/23.273) - Antwerpen, wateroverlast Dam
Beschrijving der werken :
- Voorbereidende werken
- Opbraak werken
- Grondwerken
- Aanleg gemengde riolering:
(1) 14m ND400 in beton
(2) 15m ND500 in beton
- Bouw van een pompstation incl. elektromechanische uitrusting
- Herstel parking + rijweg in asfalt
- Onderhoud van de werken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 en/of E1, klasse 1.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/04/2017 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 219.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs incl. BTW en verzendingskosten. Het volledige bijzondere bestek, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Indien gewenst kan een papieren versie van het aanbestedingsdossier verkregen worden mits voorafgaandelijke storting op rekeningnr. KBC-BE70 4400 3466 3125 BIC KREDBEBB van Evolta, Koningsstraat 270 te 1210 Brussel, worden aangekocht.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/04/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/04/2017 - 09:30
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 50 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/02/2017