AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sibelga
Werkhuizenkaai 16, BE-1000 Brussel
Contact: Sofie Coosemans
Tel: +32 2743997 E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internet adres(sen): www.sibelga.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie en onderhoud van de liften
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Werkhuizenkaai 16 - 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Sibelga - Het voorwerp van de gunningprocedure van de Overeenkomst zijn werkzaamheden in het kader van :
1. De renovatie (en het wettelijk conform maken) van 9 liften op de site Werkhuizenkaai 16 van de Aanbestedende Overheid.
2. Het onderhoud van 18 liften:
a. De 9 gerenoveerde liften;
b. 5 bestaande liften op de site Werkhuizenkaai 16;
c. 2 liften in het Siemens gebouw te Vorst;
d. 1 lift in de Napelsstraat;
e. 1 lift in Masui.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW: 1445000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Cf. VI.3
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Cf. VI.3
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Cf. VI.3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/03/2017-14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
31/03/2017-14:00
1. Om ontvankelijk te zijn, is het noodzakelijk dat de deelnemingsaanvragen UITSLUITEND ingevuld worden
volgens het model van het bestek van de Aanbestedende Overheid. Dit bestek kan worden aangevraagd bij:
Sofie Coosemans,, of via e-mail: public_procurement@sibelga.be, of via fax op het nummer +32.2.274.32.68. De
referentie SIB16TW0601, van het betrokken dossier moet op elke deelnemingsaanvraag worden vermeld. Een
deelnemingsaanvraag zal niet worden behandeld als het adres van de hoofdzetel en het postadres niet in de
mail of de fax staan.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/02/2017