Architektenburo Mas

RENOVATIE SANITAIR SCHOOL VBS OUWEGEM


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architektenburo Mas
Aalststraat 22, BE-9700 oudenaarde
Contact: Mas Carlo Julien
Tel: +32 55312163 Fax: +32 55311498 E-mail: carlo.mas@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=263853
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RENOVATIE SANITAIR SCHOOL VBS OUWEGEM
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Molendamstraat 8a - 9750 Zingem-Ouwegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
RENOVATIE SANITAIR SCHOOL VBS OUWEGEM
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 250000.00 en 300000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
conform bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
conform bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 3, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: VEREENVOUDIGDE ONDERHANDELINGSPROCEDURE MET BEKENDMAKING
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/04/2017 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 125.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Digitaal dossier verkrijgbaar voor 55,00 ?.
Het bijzonder bestek en de plannen kunnen aangekocht worden :
- mits voorafgaandelijke bevestiging van bestelling per fax (055/311498) of per mail (buro.mas@pandora.be) met vermelding van het besteknummer (16/07)
- en mits een voorafgaandelijke storting van 125,00 ? of 55,00 ? (digitaal) (incl. BTW) op rekeningnr. 780-5799288-59 op naam van arch. buro Mas b.v.b.a. - Aalststraat 22 - 9700 Oudenaarde
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/04/2017 - 14:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
OPENING VAN DE INSCHRIJVINGEN OP WOENSDAG 19 APRIL 2017 OM 14.30 U. IN DE REFTER VAN DE SCHOOL VBS OUWEGEM - MOLENDAMSTRAAT 8A - 9750 ZINGEM-OUWEGEM
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/02/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA