Gemeente Sint-pieters-woluwe

Uitnodiging tot indienen offerte - Parken en plantsoenen - Onderhoud van de groene ruimtes op verschillende plaatsen van de gemeente in de loop van het jaar 2017 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Pieters-Woluwe
Charles Thielemanslaan 93, BE-1150 Sint-Pieters-Woluwe
Contact: De heer Damien Van Overberghe
Tel: +32 27730654 Fax: +32 27731818 E-mail: dvanoverberghe@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): www.woluwe1150.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Parken en plantsoenen - Onderhoud van de groene ruimtes op verschillende plaatsen van de gemeente in de loop van het jaar 2017 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse plaatsen op het gemeentegebied, 1150 Sint-Pieters-Woluwe
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Parken en plantsoenen - Onderhoud van de groene ruimtes op verschillende plaatsen van de gemeente in de loop van het jaar 2017
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren: Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is. Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011.
* De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
* In overeenstemming met artikel 22§1 van de wet van 15 juni 2006, wordt de toegang tot de gunningsprocedure voor beschermde arbeid gereserveerd. Alleen regelmatige offerte van beschutte werkplaatsen of gelijkaardige organisaties zullen in overweging worden genomen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihil
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De inschrijvers voegen aan hun offerte een lijst bij van minstens 3 referenties van gelijkaardige diensten, met name diensten van onderhoud van groene ruimtes, die de afgelopen vijf jaar werden verricht, vergezeld van attesten die bewijzen dat de belangrijkste diensten naar behoren zijn uitgevoerd. Het bedrag van deze werken moet minstens gelijk zijn aan 100.000 EUR. BTWE. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de diensten, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de diensten volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Lijst bij van minstens 3 referenties van gelijkaardige diensten, met name diensten van onderhoud van groene ruimtes, die de afgelopen vijf jaar werden verricht, vergezeld van attesten die bewijzen dat de belangrijkste diensten naar behoren zijn uitgevoerd. Het bedrag van deze werken moet minstens gelijk zijn aan 100.000 EUR. BTWE.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/3/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/3/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/2/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA