AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Turnhal Essen vzw
Kammenstraat 50, BE-2910 Essen
Contact: De heer Peter De Smedt
E-mail: peter.desmedt@essen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ontwerpen van een nieuwe turnhal volgens design and build-formule
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grensstraat 12
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft tot doel een nieuwe turnhal op te richten in de Grensstraat te Essen op een braakliggend terrein.
Het concept bestaat uit een dienstenpakket volgens het DESIGN AND BUILD-principe.
Grosso modo dienen volgende zaken bekeken en afgeleverd te worden:
Design:
o Opmaak van alle plannen nodig voor de bouw en vergunningen van het nieuwe gebouw
o Technische beschrijvingen
o Budgettering van de omgevingswerken, binnen het forfaitair vastgelegde maximumbedrag
Build:
o Realisatie van het gebouw volgens de eigen opgestelde meetstaten en plannen
o Omgevingswerken en landscaping
o Onderhoud gedurende 1 jaar volgend op de voorlopige oplevering.
Het bouwen van het nieuwe gebouw dient te gebeuren door officieel erkende aannemers. Ook alle onderaannemers dienen over een erkenning te beschikken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Voor het gedeelte DESIGN:
- Een lijst met de bezetting en de studie - en beroepskwalificaties van het tewerkgesteld personeel, een volledige gedetailleerde beschrijving, inbegrepen organigram van het bedrijf (organisatie) met inbegrip van de infrastructuur en de technische middelen, mogelijkheden en bijzondere vaardigheden om de opdracht naar behoren en kwaliteitsvol te kunnen uitvoeren.
- Aanduiding wie de gevraagde studie zal leiden en samenstelling van het projectteam.
Voor het gedeelte BUILD:
- Een referentie lijst van soortgelijke gebouwen die tijdens de 3 laatste jaren werden uitgevoerd.
- Een lijst met de bezetting en de studie - en beroepskwalificaties van het tewerkgesteld personeel, een volledige gedetailleerde beschrijving, inbegrepen organigram van het bedrijf (organisatie) met inbegrip van de infrastructuur en de technische middelen, mogelijkheden en bijzondere vaardigheden om de opdracht naar behoren en kwaliteitsvol te kunnen uitvoeren.
- Aanduiding wie de uitvoering zal leiden en samenstelling van het projectteam.
Indien beroep gedaan wordt op onderaannemers dienen hun opdrachten en hun kwalificaties medegedeeld te worden.
ENKEL DE INSCHRIJVERS WELKE VOLDAAN HEBBEN AAN DE EISEN VOORGESTELD IN DE PUNTEN HIERBOVEN KOMEN VOOR ONDERZOEK IN AANMERKING.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 50
Criterium 2: uitvoeringstermijn, zowel in design- als buildfase, Weging: 5
Criterium 3: esthetische waarde/ efficiënt concept, Weging: 25
Criterium 4: technische waarde en duurzaamheid, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
4/4/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
4/4/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, raadzaal, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/2/2017