Gemeentelijk Autonoom Parkeer- En Mobiliteitsbedrijf Antwerpen

Selectieleidraad voor het toewijzen van een overheidsopdracht voor een aanneming van diensten:raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van registratiekiosken voor aanvragen toegang tot lage-emissiezone (LEZ) in en om Antwerpen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentelijk Autonoom Parkeer- en Mobiliteitsbedrijf Antwerpen
Grote Markt 1, BE-2000 Antwerpen
Contact: Christina Ceulemans
Tel: +32 33388645 E-mail: christina.ceulemans@stad.antwerpen.be
Internet adres(sen): http://www.parkereninantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Selectieleidraad voor het toewijzen van een overheidsopdracht voor een aanneming van diensten:raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van registratiekiosken voor aanvragen toegang tot lage-emissiezone (LEZ) in en om Antwerpen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Selectieleidraad voor het toewijzen van een overheidsopdracht voor een aanneming van
diensten: raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van registratiekiosken voor aanvragen toegang tot lage-emissiezone (LEZ) in en om Antwerpen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie selectieleidraad
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie selectieleidraad
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie selectieleidraad
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/04/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 03/04/2017 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/02/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA