Woonhaven Antwerpen

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract voor het herstellen en vervangen van beglazing - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Woonhaven Antwerpen
Jan Denucéstraat 23, BE-2020 Antwerpen
Tel: +32 32136700 Fax: +32 32136790 E-mail: info@woonhaven.be
Internet adres(sen): www.woonhaven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract voor het herstellen en vervangen van beglazing - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse locaties binnen het patrimonium van Woonhaven Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het doel van deze opdracht is het aanstellen van een aannemer/dienstverlener voor een raamcontract voor het herstellen en vervangen op afroep van beglazing binnen het patrimonium van Woonhaven Antwerpen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 297520.64 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Verklaring op eer waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
- voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid;
- in orde is met betaling van de belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of van het land waar de inschrijver gevestigd is;
- zich niet in ernstige mate schuldig heeft gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar in het kader van de kwalitatieve selectie, of deze inlichtingen niet verstrekt heeft.
De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is. Daartoe zal de aanbestedende overheid de inlichtingen of documenten, die zij kosteloos via elektronische middelen bij de gegevensbeheerder kan bekomen, opvragen.
De aanbestedende overheid kan in eender welk stadium van de procedure en met alle middelen die zij dienstig acht inlichtingen inwinnen over de situatie van om het even welke kandidaat of inschrijver.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Kopie van de authentieke akte of onderhanse akte waaruit de bevoegdheid van de gemachtigde blijkt of een afschrift van zijn volmacht.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De inschrijver toont zijn draagkracht en omzet aan, aan de hand van de recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- een lijst van in volume gelijkaardige opdrachten die de laatste 3 jaar zijn uitgevoerd, het aantal leveringsplaatsen alsook de naam van de publiek- of privaatrechterlijke instanties waarvoor ze bestemd waren (ten minste 3 referenties);
- een nota waaruit blijkt dat de inschrijver over de nodige middelen en medewerkers beschikt om de opdracht uit te voeren;
- een nota met vermelding van uw erkenningen inclusief categorieën en klasse;
-
Vereiste erkenning: D14 (Glazenmakerswerk), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Uitvoeringstermijn en dienstverlening, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/3/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en formulieren
Gratis te bekomen. Aanvraag te richten tot cindy.vanleemput@woonhaven.be of lieven.holsters@woonhaven.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/3/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/2/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA