Mrmp-s/ac - Directorate General Material Resources - Procurement Division - Section "support Systems

Overheidsopdracht van leveringen betreffende de aankoop van één analytisch en geautomatiseerd platform voor immunologische en klinische chemie bepalingen, aangevuld met een overeenkomst tegen prijslijst voor de levensduur van het materieel betreffende het omnium onderhoud en de levering van verbruiksproducten, ten behoeve van Defensie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
MRMP-S/AC - Directorate General Material Resources - Procurement Division - Section "Support Systems" - Ondersectie "Verwerving Klasse 1/ Medisch"
Eversestraat, 1, BE-1140 Evere
Contact: Hallet Olivier
Tel: +32 24415482 E-mail: olivier.hallet@mil.be
Internet adres(sen): http://www.mil.be/mr/subject/index.asp?LAN=fr&ID=1190
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht van leveringen betreffende de aankoop van één analytisch en geautomatiseerd platform voor immunologische en klinische chemie bepalingen, aangevuld met een overeenkomst tegen prijslijst voor de levensduur van het materieel betreffende het omnium onderhoud en de levering van verbruiksproducten, ten behoeve van Defensie.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Militair Hospitaal Koninging Astrid (HMRA) Bruynstraat,1 B-1120 BRUSSEL
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht van leveringen betreffende de aankoop van één analytisch en geautomatiseerd platform voor immunologische en klinische chemie bepalingen, aangevuld met een overeenkomst tegen prijslijst voor de levensduur van het materieel betreffende het omnium onderhoud en de levering van verbruiksproducten, ten behoeve van Defensie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/02/2017 - 12:15
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/02/2017 - 12:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/02/2017 - 12:15
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Aanbesteder
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/02/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA