AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Hasselt
Groenplein 1, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Christof Ramaekers
Tel: +32 11239391 Fax: +32 11223363 E-mail: christof.ramaekers@hasselt.be
Internet adres(sen): www.hasselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting Grote Markt en Havermarkt Fase 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Hasselt, 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting Grote Markt en Havermarkt Fase 1
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Erkenningsklasse 6
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenningscategorie C en/of E
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 6
E (Burgerlijke bouwkunde), Klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 268.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het dossier kan aangekocht worden via overschrijving op rekeningnummer BE70 4400 3466 3125 (BIC: KREDBEBB) op naam van Evolta Engineers NV met vermelding van dossiernr. 14/32.001.
De kostprijs voor de documenten bedraagt 268 EUR (incl. 6% BTW, verzendingskosten en USB-stick met digitale versie van de documenten).
Na ontvangst van betaling worden de documenten per post verstuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/3/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/3/2017 - 14:00
Plaats: AC Dr Willems - aanbestedingslokaal in de kelder, Dokter Willemsstraat 34 te 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Conform artikel 44 van het KB 15/07/2011 dienen eventuele aanvullende inlichtingen over het bestek schriftelijk via aanbestedingen@evolta.be gevraagd zodat, ingeval van noodwendigheid van antwoord, alle aannemers gelijk behandeld worden en correcte informatie verspreid wordt. Op telefonische vragen zal niet geantwoord worden. Confrom artikel 86 van KB 15/07/2011 moeten vergissingen en leemtes uiterlijk 10 dagen voor opening schriftelijk gemeld worden. De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen ter inzage van de inschrijvers in de burelen van Stad Hasselt, Groenplein 1, iedere werkdag tijdens de openingsuren.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/2/2017