AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Centrale Dienst voor Sociale en Cultureel Actie van het Ministerie van Defensie
Kwartier Koningin Astrid Blok F Bruynstraat, 1, BE-1120 Neder-Over-Heembeek
Contact: Cel Overheidsopdrachten
Thomas van Rouveroij van Nieuwaal
Tel: +32 022646185 E-mail: marchespublics@ocasc.be
Internet adres(sen): http://cdsca-ocasc.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
De studie en de bouw van nieuwe vakantiewoningen op het militair domein van Spa Cascatelles gelegen in de Rue Chelui 25 te 4900 Spa
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ZIE BESTEK - De studie en de bouw van nieuwe vakantiewoningen op het militair domein van Spa Cascatelles gelegen in de Rue Chelui 25 te 4900 Spa
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Art. 26 §2 1° d) Wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten van werken leveringen en diensten j° art. 105 §2 1° Koninklijk Besluit plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/03/2017 - 14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/03/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
* eTENDERING wordt niet gebruikt. De offertes moeten worden ingediend op de methodes die vermeld zijn in het bestek !!
* De documenten betreffende de opdracht zijn ook beschikbaar via het dossier van deze opdracht op het platform e-procurement van de FOD P&O
* Er is een offerteformulier en een document met verplichte verklaringen die verplicht moeten worden gebruikt, ingevuld en ondertekend!!
* Voor de toegang tot de opdracht is het verplicht om bepaalde documenten bij de offerte toe te voegen, onder meer een lijst met eventuele onderaannemers
* De inschrijver verzekert dat de communicatie tijdens de werken in het Frans kunnen gebeuren
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/02/2017