Federale Politie Dienst Procurement

Meerjarige raamovereenkomst van leveringen voor de aankoop en installatie van automatische systemen voor nummerplaatherkenning ten voordele van de geïntegreerde politie en de Belgische, federale, gewestelijke, provinciale en gemeentelijke overheden, inclusief de instellingen met een afzonderlijke rechtspersoonlijkheid...


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federale Politie Dienst Procurement
Kroonlaan, 145A, BE-1050 Brussel
Contact: SEVRIN Pierre
Tel: +32 25544298 Fax: +32 26426604 E-mail: DRL.Procurement@police.belgium.eu
Internet adres(sen): www.polsupport.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meerjarige raamovereenkomst van leveringen voor de aankoop en installatie van automatische systemen voor nummerplaatherkenning ten voordele van de geïntegreerde politie en de Belgische, federale, gewestelijke, provinciale en gemeentelijke overheden, inclusief de instellingen met een afzonderlijke rechtspersoonlijkheid die door genoemde overheden belast zijn met een bepaalde taak van openbaar belang
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zie punt 13.6 van het bestek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Meerjarige raamovereenkomst van leveringen voor de aankoop en installatie van automatische systemen voor nummerplaatherkenning ten voordele van de geïntegreerde politie en de Belgische, federale, gewestelijke, provinciale en gemeentelijke overheden, inclusief de instellingen met een afzonderlijke rechtspersoonlijkheid die door genoemde overheden belast zijn met een bepaalde taak van openbaar belang
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Centraal beheersysteem & trajectcontrole-portalen
Korte beschrijving:
Zie punt 5.1.3 van het bestek
Hoeveelheid of omvang: Zie punt 5.6 van het bestek.
Perceel 2: ANPR-portalen
Korte beschrijving:
Zie punt 5.1.4 van het bestek
Hoeveelheid of omvang: Zie punt 5.6 van het bestek.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie punt 5.6 van het bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Zie punt 16 van het bestek, Weging: 100
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/04/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/04/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 24/04/2017 - 10:00
Plaats: Zie punt 10.7.3 van het bestek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voorafgaande informatievergadering op 24-03-2017 om 10u (zie punt 10.12 van het bestek)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/02/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA