AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=261342
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OA/33204 - optimalisatie HVAC installaties Kaaitheater en Kaaistudio's
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kaaitheater & Kaaistudio's
Adres Kaaitheater : Sainteclette Square 109, 1000 Brussel
Adres Kaaistudio's : Onze-Lieve-Vrouw van Vaakstraat 81, 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Optimalisatie HVAC installaties - Kaaitheater & Kaaistudio's
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de vereiste erkenning is:
Ondercategorie: D17: "Centrale verwarming, thermische installaties" en D18: "Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning"
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de vereiste klasse is: 2
De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/03/2017 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/03/2017 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/03/2017 - 09:45
Plaats: Boudewijnlaan 30 bus 60 - 1000 Brussel - lokaal lokaal 5D05.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes moeten via elektronische middelen worden overgelegd.
De offertes moeten worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://enot.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52 §1 van het KB plaatsing. De offertes moeten worden opgemaakt in PDF-formaat. De samenvattende opmeting wordt in excel opgemaakt en ingediend. Het offerteformulier en de samenvattende meetstaat of inventaris moeten wel afzonderlijk worden ingediend.
De ingediende documenten mogen niet gezipt worden.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/02/2017