AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Turnhout
Campus Blairon 200, BE-2300 Turnhout
Contact: De heer Jan Claes
Tel: +32 14443374 Fax: +32 14439275 E-mail: overheidsopdrachten@turnhout.be
Internet adres(sen): www.turnhout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Werken in natuur- en bosbeheer en landschapszorg via sociale tewerkstelling - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Werken in natuur- en bosbeheer en landschapszorg via sociale tewerkstelling
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met het toezicht op de uitvoering van de opdracht (ploegbaas).
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties (inclusief contactpersoon) waarvoor zij bestemd waren.
kennis aangaande veldvegetatiekunde, graslandbeheer en bomenbeheer aantonen
volodoende geschikt materiaal
minimaal 6 referenties van gelijkaardige werken, waarbij minstens 2 referenties van graslandbeheer, 2 referenties van exotenbestrijding en 2 referenties van het beheer van kleine landschapselementen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het aanbestedingsdossier kan aangevraagd worden via mail naar overheidsopdrachten@turnhout.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/3/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De toegang tot de opdracht wordt gereserveerd voor sociale inschakelingsondernemingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Er zijn 2 informatiesessies voor deze overheidsopdracht voorzien. De eerste op donderdag 16 februari 2017 om 11.00u en de tweede op donderdag 23 februari 2017 om 10.00u. Deze informatiesessies vinden plaats in het Stadskantoor (zaal Het Looi, kelderverdieping), Campus Blairon 200 te 2300 Turnhout.
Het bijwonen van één van deze informatievergaderingen is verplicht. Tijdens het infomoment kan een plaatsbezoek aan één of meerdere locaties aangevraagd worden.
De aanwezigen op de informatievergadering krijgen hiervoor een attest. Dit moet, correct ingevuld, toegevoegd worden aan de offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/2/2017