AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - MIVB
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Patrick EMPAIN
Patrick EMPAIN
Tel: +32 25637161 E-mail: patrick.empain@stib.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=261860
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Diverse eindpunten - Onderhoud van 8 autonome toiletten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Diverse tram- en buseindpunten - Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft het onderhoud van 8 autonome toiletten, voorlopig geïnstalleerd aan diverse bus- en trameindpunten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
De opdracht wordt afgesloten voor een periode van 4 jaar, met mogelijkheid tot verbreking op elk ogenblik, voorbehouden aan beide partijen, mits opzegging via aangetekend schrijven zes maanden vóór de verbrekingsdatum.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW: 270000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/03/2017-00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
16/03/2017
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/02/2017