AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Riemst
Maastrichtersteenweg 2b, BE-3770 Riemst
Contact: De heer Pieter Walbers, mobiliteitsambtenaar
Tel: +32 12440331 Fax: +32 12440309 E-mail: pieter.walbers@riemst.be
Internet adres(sen): www.riemst.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
wegenis- en rioleringswerken Elderenweg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Riemst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht behelst vooral:
- Signalisatie van de werken
- Opbreken van verhardingen, lijnvormige elementen, buizen, .
- Grondwerken in uitgraving
- Geschikt maken van uitgegraven bodem voor hergebruik door mengen met cement en/of kalk
- Aanleggen van rijbaanverhardingen in asfalt
- Aanleggen van rijbaanverharding in beton
- Aanleggen van verhardingen in betonstraatstenen
- Uitvoeren van betonnen lijnvormige elementen
- Plaatsen van RWA en DWA-riolering
- Aanleg van bufferbekken
- Ter plaatse gestorte constructies
- Leveren en plaatsen van straatmeubilair
- Belijningen en bebordingen (signalisatie)
- Groenaanleg en onderhoud gedurende de waarborgperiode
- Het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
- .
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De inschrijver dient volgende documenten voor te leggen:
- een attest van niet-faillissement, afgeleverd door de Rechtbank van Koophandel;
- een attest van de Directe Belastingen;
- een attest van de BTW administratie;
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 zal voor de gunning aan de laagste inschrijver gevraagd worden.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 zal voor de gunning aan de laagste inschrijver gevraagd worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Naast de bescheiden en nota's, vereist door de wettelijke en reglementaire bepalingen en door de documenten
waarnaar dit bijzonder bestek verwijst, dient de inschrijver nog de volgende documenten bij zijn offerte te voegen:
- kopie attest erkenning;
- Het document en de afzonderlijke prijsberekening bedoeld in artikel 30, tweede lid, 1° en 2°, van het KB van
25-1-2001 betreffende de tijdelijke of mobiele werkplaatsen, met name:
Een document dat verwijst naar het veiligheids- en gezondheidsplan en waarin de inschrijver
beschrijft op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met dit
veiligheids- en gezondheidsplan;
Een afzonderlijke prijsberekening in verband met de door het veiligheids- en gezondheidsplan
bepaalde preventiemaatregelen en - middelen, inbegrepen de buitengewone individuele
beschermingsmaatregelen en - middelen.
De inschrijver vult de beschrijving van zijn uitvoeringswijze en de afzonderlijke prijsberekening in op het
formulier dat toegevoegd is aan het Bijzonder Veiligheids- en Gezondheidsplan (BVGP), en voegt dit formulier bij
zijn offerte.
221025 Bijzonder bestek 3.1 RIE-Elderenweg versie 02 dd. 2016-09-06.doc Projectnummer: R/001759 - R/001867
Antea Group Pagina 10 van 71
Het veiligheids- en gezondheidsplan - ontwerp werd opgesteld door Antea Group. De documenten zijn bijgevoegd
bij de aanbestedingsbundel.
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Naast de bescheiden en nota's, vereist door de wettelijke en reglementaire bepalingen en door de documenten
waarnaar dit bijzonder bestek verwijst, dient de inschrijver nog de volgende documenten bij zijn offerte te voegen:
- kopie attest erkenning;
- Het document en de afzonderlijke prijsberekening bedoeld in artikel 30, tweede lid, 1° en 2°, van het KB van
25-1-2001 betreffende de tijdelijke of mobiele werkplaatsen, met name:
Een document dat verwijst naar het veiligheids- en gezondheidsplan en waarin de inschrijver
beschrijft op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met dit
veiligheids- en gezondheidsplan;
Een afzonderlijke prijsberekening in verband met de door het veiligheids- en gezondheidsplan
bepaalde preventiemaatregelen en - middelen, inbegrepen de buitengewone individuele
beschermingsmaatregelen en - middelen.
De inschrijver vult de beschrijving van zijn uitvoeringswijze en de afzonderlijke prijsberekening in op het
formulier dat toegevoegd is aan het Bijzonder Veiligheids- en Gezondheidsplan (BVGP), en voegt dit formulier bij
zijn offerte.
221025 Bijzonder bestek 3.1 RIE-Elderenweg versie 02 dd. 2016-09-06.doc Projectnummer: R/001759 - R/001867
Antea Group Pagina 10 van 71
Het veiligheids- en gezondheidsplan - ontwerp werd opgesteld door Antea Group. De documenten zijn bijgevoegd
bij de aanbestedingsbundel.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/3/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 326.95 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen alle werkdagen, ter inzage van de inschrijvers in de
burelen van:
Antea Group Vestiging Hasselt
Corda Campus - gebouw 6
Kempische Steenweg 293 - bus 32
3500 Hasselt
Tel: 011/89.77.00
Fax: 011/89.77.01
Marjan.willekens@anteagroup.com
Ze kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting van EUR 326,95 op het rekeningnummer BE81
40620904 6124 van de ontwerper Antea Group worden aangekocht.
Bijkomende inlichtingen over de opdracht kunnen worden verkregen bij Marjan Willekens, projectleider
infrastructuur bij Antea Group.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/3/2017 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/3/2017 - 12:00
Plaats: schepenzaal van het gemeentehuis, Maastrichtersteenweg 2b te 3770 Riemst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/2/2017