AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Edingen
Koningin Astridlaan, 18b, BE-7850 Edingen
Contact: Mevrouw Valérie Van der Perre
Tel: +32 23971423 Fax: +32 23971429 E-mail: valerie.vanderperre@enghien-edingen.be
Internet adres(sen): www.enghien-edingen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Revalidatie van twee insertiewoningen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zijlverstraat, 24-26
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Revalidatie van twee insertiewoningen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het enkel feit van deelname aan de aanbestedingsprocedure, verklaart de bieder dat hij zich niet in één van de uitsluitingsvoorwaarden bevindt zoals vermeld in de artikels van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 aangaande de toekenning van overheidsopdrachten in de klassieke sector.
De aanbestedende dienst zal de juistheid van de beëdigde verklaring voor de best gerangschikte bieder nagaan ; hij zal ook de naleving van de belastingswetgeving controleren van alle bieders binnen de 48 uur van de ontvangst van de inschrijvingen via de Digiflow applicatie.
De aanbestedende dienst, die gratis toegang heeft via elektronische weg aan bepaalde informatie of documenten, zal zelf de controles uitvoeren (attesten van Sociale Zekerheid, fiscale en niet-faillissement). Voor informatie of documenten waarvoor hij geen toegang via electronische weg heeft, wordt aan de best gerangschikte bieder de informatie of document op papier (strafblad morele persoon) gevraagd , voor de gunning van zijn opdracht.
De aanbestedende dienst behoudt zich het recht de mogelijkheid de kandidaten of inschrijvers ui te nodigen om de informaties en betrokken documenten in te vullen of uit te leggen en in elk stadium van de aanbestedingsprocedure zich in te lichten over de situatie van om het even welke kandidaat of inschrijver , door alle middelen die hij geschikt acht.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
200.000,00 EUR
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 2
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
De bieder verbonden aan haar aanbod van een certificaat van siersteen leverancier waaruit blijkt dat de naleving van deze laatste aan milieuaspecten, zoals een milieuzorgsysteem type certificaat ISO 14001, EMAS of gelijkwaardig document (Europees label) uitgegeven door instanties inachtneming van de geldende communautaire of internationale wetgeving met betrekking tot certificering op basis van milieu-normen voor het beheer.
200.000,00 EUR
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Speciaal lastenboek + plannen
IBAN : BE62 0910 1786 0961
BIC : GKCCBEBB
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
7/3/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
21/02/2017 om 10.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/2/2017