Anderlechtse Haard N.v., Brussel (anderlecht)

Preventief onderhoud en herstel van 109 liften binnen het vastgoedeigendom van de anderlchtse haard


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Anderlechtse Haard n.v.
Bergense steenweg 595, BE-1070 Brussel (Anderlecht)
Contact: De heer Nordine EL KHATTABI
Tel: +32 25567784 Fax: +32 25567798 E-mail: departementtravaux@foyeranderlechtois.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Preventief onderhoud en herstel van 109 liften binnen het vastgoedeigendom van de anderlchtse haard
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: de gebouwen van Anderlechse Haard 1070 Anderlecht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Preventief onderhoud en herstel van 109 liften binnen het vastgoedeigendom van de anderlchtse haard
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver moet in staat zijn om in het kader van het onderhoud en de instandhouding van liften, een minimumaantal van 2500 per jaar te kunnen verantwoorden voor 2014, 2015 en 2016, uitsluitend te zijner laste binnen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Bij de offerte dient op straffe van uitsluiting een bewijs van het aantal liften te worden bijgevoegd.
De inschrijver dient eveneens bij zijn offerte op straffe van uitsluiting, volgende geldende attesten te leveren:
- EN ISO 9001-certificatie (Kwaliteitsmanagementsysteem).
- Certificering voor de Europese Richtlijn Liften 2014/33/EU.
- VCA-certificatie.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Betaling op het volgende rekeningnummer: BE-40-0910101690-63 met het volgende communicatie: FA_MP_AO_TS_maintenance préventive et dépannage 109 ascenseurs- I.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/3/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/3/2017 - 11:00
Plaats: V. Rauterstraat 32 op 1070 Anderlecht, zaal van de Raad
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/2/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA