AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Herselt
Kerkstraat 1, BE-2230 Herselt
Contact: Marc Van den Bruel
Tel: +32 14539033
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=261587
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herselt - restauratie Strokapel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Herselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herselt - Restauratie Strokapel:
Sloopwerken
Ruwbouwwerken
Buitenschrijnwerk
Interieurafwerking
Restaureren van glasramen, houtwerk, pleisterplafonds en metalen elementen
Technische uitrustingen Elektriciteit
Technische uitrustingen Sanitair
Technische uitrustingen HVAC
Vaste inrichtingswerken
Omgevingsaanleg
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Klasse 4 (categorie D24)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/02/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 300.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier kan aangekocht worden via overschrijving op rekeningnummer
BE70 4400 3466 3125(BIC: KREDBEBB) op naam van Evolta Engineers NV met vermelding van dossiernr.
44/26.014. De kostprijs voor de documenten bedraagt 300 EUR (incl. 6% BTW, verzendingskosten en USB-stick
met digitale versie van de documenten). Na ontvangst van betaling worden de documenten per post verstuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/02/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Herselt, raadszaal, Kerkstraat 1, 2230 Herselt
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Conform artikel 44 van KB 15/07/2011 dienen eventuele aanvullende inlichtingen over het bestek schriftelijk via
aanbestedingen@evolta.be gevraagd zodat, in geval van noodwendigheid van antwoord, alle aannemers gelijk
behandeld worden en correcte informatie verspreid wordt. Op telefonische vragen zal niet geantwoord worden.
Conform artikel 86 van KB 15/07/2011 moeten vergissingen en leemtes uiterlijk 10 dagen voor inschrijving
schriftelijk gemeld worden.
De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen alle werkdagen, ter inzage van de inschrijvers in de
burelen van: Gemeente Herselt, Kerkstraat 1, iedere werkdag tijdens de openingsuren.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/02/2017