Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Levering houten EURO pallet en opzetrand - Metallen EURO box-pallet - Kunststof stapelhoek voor houten


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Dierick Stéphanie Myriame
Tel: +32 25254094 Fax: +32 25263943 E-mail: stephanie.dierick@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering houten EURO pallet en opzetrand - Metallen EURO box-pallet - Kunststof stapelhoek voor houten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Levering houten EURO pallet en opzetrand - Metallen EURO box-pallet - Kunststof stapelhoek voor houten
paletten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Pallet EURO in hout - NIEUW
Perceel 2: Opzetrand hout vr pallet EURO - GEBRUIKT
Perceel 3: Kunststof stapelhoek vr pallet
Perceel 4: Pallet box EURO in metaal
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kwalitatieve selectie van de kandidaten zal gebeuren op basis van hun economische, financiële en
technische capaciteiten.
Te dien einde moeten de kandidaten beantwoorden aan de volgende selectiecriteria.
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord waarin hij bevestigt dat hij
zich niet in één van de gevallen bevindt opgesomd in art.66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012.
De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de inschrijver zich niet
bevindt in één van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012.
Conform art. 13 van het KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte
van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de
gevallen bevindt bedoeld onder art. 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heft ebtrekking op het
voorlaatste afgelopen kalendarkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heft
aan zijn beropesmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Om duidelijk te zijn vragen we de volgende attesten:
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verlichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten" (< 3 maand).
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (< 3 maand).
- Een recent uittreksel uit het strafregister (< 3 maand).
- Een verklaring op erewoord.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat dient ons eveneens te laten geworden :
- zijn zakencijfer 2014 - 2015 - 2016 (onder de vorm van een tabel - geen jaarrekening);
het gemiddeld jaarlijks zakencijfer van de laatste drie jaren dient hoger te zijn dan 1.000.000 ?.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat dient ons de volgende bewijsstukken te laten geworden:
-Zijn referenties van gelijkaardige opdrachten gedurende de laatste 3 jaren
- Het bestaan een system van kwaliteitscontrole.
De kandidaat dient aan te tonen het ter beschikking hebben van:
- een eigen tweetalige dienst na-verkoop
- een tweetalig SPOC met 3 jaar ervaring bij de organisatie in een functie Key Account
Infrabel behoudt zich het recht voor een audit uit te voeren bij de firma's die zich kandidaat gesteld hebben.
deze audit moet aantonen dat zij voldoen aan de gestelde basisvereisten in het domein.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Ja.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/03/2017
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 03/03/2017-16:00
Firma al geselecteerd : LeBeck (Belgium).
De kandidatuur moet in twee exemplaren in papieren versie en één exemplaar in elektronische versie ingediend
worden op de volgende wijze : kandidatuur_"naam van de leverancier"_naam van het bestand 52C/401693_2017.
De datum onder punt IV.3.3) is niet van toepassing.
Het bestek alsook de technische voorwaarden worden enkel overgemaakt aan de inschrijvers na selectie van
de kandidaten.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/02/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA