AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Lubbeek
Staatsbaan 126, BE-3210 Lubbeek
Contact: De heer Eddy Hendrickx
Tel: +32 16629140 Fax: +32 16621478 E-mail: Eddy.Hendrickx@ocmwlubbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
OCMW Lubbeek - Renovatie flats naar assistentiewoningen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Lubbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft de renovatie van ocmw service-flats naar assistentiewonignen.
De opdracht wordt gefaseerd uitgevoerd.
In de eerste fase worden 3 naast elkaar liggende (momenteel leegstaande) flats volledig gerenoveerd.
Vervolgens zullen er 3 (momenteel bewoonde) flats verhuizen naar de in de eerste fase gerenoveerd flats.
In de tweede fase zullen vervoglens deze 3 vrijgekomen flats volledig gerenoveerd worden.
Op deze wijze : 1ste fase renoveren, verhuizen, 2de fase renoveren, verhuizen, 3de fase renoveren, verhuizen . enz zullen alle flats aangepakt worden.
De gangen worden gerenoveerd per verdieping, na afwerken van alle aansluitende flats.
Na het beëindigen van iedere fase volgt een oplevering en worden de werken geschorst totdat de gerenoveerde flats in gebruik genomen zijn en de drie volgende flats voor renovatie beschikbaar zijn. De schorsingingsperiode omvat de droogtijd van de afwerking alsook de nodige tijd voor de verhuizing van de inwoners.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden(faillissement, fiscale achterstallen of achterstallige sociale zekerheidsbijdragen)
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 45.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Via overschrijving op het rekeningnummer IBAN BE43 0910 0063 7401 - BIC: GKCC BE BB
Dossiernummer en BTW-nummer dient bij overschrijving vermeld te worden.
Na overschrijving kan de digitale meetstaat opgevraagd worden bij : ellen.torfs@interleuven.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/3/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/3/2017 - 09:30
Plaats: OCMW Lubbeek , Staatsbaan 126 , 3210 Lubbeek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/1/2017