Sint-pieters-woluwe

Kinderdagverblijf van het Centrum - Plan "Cigogne" : Inrichting en uitbreiding


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Pieters-Woluwe
Charles Thielemanslaan 93, BE-1150 Sint-Pieters-Woluwe
Contact: Liégeois Olivier
Tel: +32 27730616 E-mail: oliegeois@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=260871
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Kinderdagverblijf van het Centrum - Plan "Cigogne" : Inrichting en uitbreiding
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Plan "Cigogne" - Inrichting en uitbreiding van het kinderdagverblijf van Stokkel
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren: Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011.
* De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen in overeenstemming met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning
Minimumeisen: * Hetzij het bewijs van zijn erkenning in categorie D klasse 3 (de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning) als aannemer van werken voor de uitvoering van werken; hetzij vervangende bewijsstukken vereist in overeenstemming met het artikel 3 § 1, 2° van de wet van 20 maart 1991, betreffende de erkenning van aannemers van werken (cf. artikel 1 van het ministerieel besluit van 27 september 1991).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/03/2017 - 11:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/03/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Er worden twee plaatsbezoeken gepland. DE aanwezigheid aan één van deze plaatsbezoeken is verplicht
op straffe van nietigheid van de offerte. Een attest van dit bezoek moet bij de offerte gevoegd worden. Deze
bezoeken zullen op donderdag 9 februari 2017 en 23 februari 2017 om 14u00 plaats vinden op het kinderdagverblijf van het Centrum, Charles Thielemanslaan 26 te 1150 Sint-Pieters-Woluwe.
De eventuele vragen worden, bij de overhandiging van het aanwezigheidsattest, schriftelijk aan de op de
vergadering aanwezige vertegenwoordiger van de opdrachtgever overgemaakt. Enkel de schriftelijke en door de
opdrachtgever pertinent beschouwde vragen zullen complementair bij het bestek zijn.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/01/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA