AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
KU Leuven - Katholieke Hogeschool Vives Noord vzw - Odisee vzw - Thomas More Kempen vzw - Thomas More Mechelen Antwerpen vzw - Luca School of Arts vzw - Campus Energyville
p/a Willem de Croylaan 60A - bus 5570, BE-3001 Heverlee
Contact: Aankoop
Karen De Geyndt
Tel: +32 16322112 Fax: +32 16322982 E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=260645
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
QOA17-555 - OH natte brandbestrijding - Bestek TD/62783
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Q0555 - Onderhoudscontract natte brandbestrijding / Perceel 1: KU Leuven / Perceel 2: Vives Noord vzw / Perceel 3: Odisee vzw / Perceel 4: Thomas More Kempen vzw / Perceel 5: Thomas More Mechelen-Antwerpen vzw / Perceel 6: Luca School of Arts vzw / Perceel 7: Energyville - Bestek TD/62783/BIS/DGK-fen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1
Korte beschrijving:
KU Leuven
Perceel 2: Perceel 2
Korte beschrijving:
Vives Noord vzw
Perceel 3: Perceel 3
Korte beschrijving:
Odisee vzw
Perceel 4: Perceel 4
Korte beschrijving:
Thomas More Kempen vzw
Perceel 5: Perceel 5
Korte beschrijving:
Thomas More Mechelen-Antwerpen vzw
Perceel 6: Perceel 6
Korte beschrijving:
Luca School of Arts vzw
Perceel 7: Perceel 7
Korte beschrijving:
Energyville
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/03/2017 - 16:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/03/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
08/03/2017 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het volledige bestek wordt gratis online ter beschikking gesteld op www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Wenst u alsnog een papieren versie van het volledige bestek dan dient u contact op te nemen met dienst Aankoop op het nummer 016 32 20 81.
De kostprijs en de leverings- en betalingsmodaliteiten zijn afhankelijk van de omvang van het desbetreffende dossier en worden u telefonisch meegedeeld.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/01/2017