AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GAN - Technische Dienst
de Broquevillelaan 12 , BE-1150 Brussel
Contact: Cardoso Amorim Manuela
Manuela Cardoso Amorim
Tel: +32 27787371 E-mail: manuela.cardosoamorim@arp-gan.be
Internet adres(sen): www.arp-gan.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
OPDRACHT VAN SCHILDERWERKEN IN DE VERSCHILLENDE LOKALEN VAN HET AGENTSCHAP
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht zijn schilderwerken in de verschillende depots van het Agentschap.
De opdracht vangt aan op de datum van kennisgeving van de opdracht.
Deze opdracht heeft een looptijd van twee jaar, eventueel een keer verlengbaar voor een periode van een jaar, behoudens opzegging door één van de partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste drie maanden voor het einde van de duur van twee jaar.
In geen geval vormt de opgegeven maximumtermijn een waarborg van een effectieve bezigheid tijdens de hele duur van de opdracht.
De periodes van jaarlijkse vakantie moeten worden gemeld in de offerte.
De Aanbestedende overheid vestigt de aandacht van inschrijver op het feit dat de site in activiteit zal blijven tijdens de schilderwerken; deze werken worden uitgevoerd met naleving van de veiligheidsmaatregelen en vereisten verbonden aan deze opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/03/2017 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/03/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/03/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek is gratis beschikbaar via onze website www.netbrussel.be (klikken op "Over ons" en dan "overheidsopdrachten").
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/01/2017