AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Vrije Basisscholen Kei Beveren
Kloosterstraat 37, BE-9120 Beveren-Waas
Contact: René Naenen
Tel: +32 37754532
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=260608
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Sanitair - Sancta Maria
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: vzw Vrije Basisscholen Kei Beveren, Kallobaan 1a, 9120 Beveren-Waas
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Sanitair - Sancta Maria
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie attest ; RSZ-attest toevoegen; uittreksel uit het strafregister toevoegen; attest van niet-faillissement toevoegen, attest FOD financiën toevoegen. Zie ook artikel 81 van de administratieve bepalingen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : klasse 1 - categorie D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/02/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 240.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier is verkrijgbaar bij : De Vloed Architects bvba - Part of Detoo, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van De Vloed Architects bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE44 4483 6143 6145 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer. (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/02/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/01/2017