AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Alliantie van Brusselse Coöperatieven
Albert Dumonlaan 10, BE-1200 Brussel
Contact: Mevrouw Houda Chahboun
Tel: +32 27777009 Fax: +32 23753683 E-mail: hchahboun@abcoop.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
VERVANGING VAN HET BUITENSCHRIJNWERK
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brussels
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
" Deze opdracht heeft als voorwerp de aanstelling van een aannemer om de volledige opdracht van de vervanging van 54 gehelen van ruiten uit te voeren, van een homogeen geheel van 3 woninggebouwen gelegen op de nummers 11, 13, 15, 17 en 19 van de De Broquevillelaan, alsook op nummer 1 van de Prekelindenlaan, die de hoek maakt met de De Broquevillelaan.
De gebouwen bestaan als volgt uit 8 verdiepingen boven de begane grond voor de 2 laterale gebouwen en 10 verdiepingen boven de begane grond voor het hoofdgebouw. Ze zijn volledig bewoond door de huurders en zullen dat blijven tijdens de volledige duur van deze opdracht. Daarom:
Alle interventies in een woning moeten verplicht in één enkele fase plaatsvinden. Geen enkele afwijking zal worden aanvaard.
De aanneming is verplicht een welbepaald interventieprogramma per woning uit te voeren, zodat de bewoners zo weinig mogelijk gehinderd worden. De planning moet vooraf goedgekeurd worden door de leiding der werken.
De aannemer moet ook, vóór iedere interventie in de appartementen, de huurders 15 dagen vóór iedere interventie, schriftelijk verwittigen. De planning moet vooraf goedgekeurd worden door de leiding der werken.
Voor elke woning moet door de aannemer van deze aanneming en in aanwezigheid van een afgevaardigde van de bouwheer, een plaatsbeschrijving opgesteld worden.
De opdracht omvat:
- de kleine afbraak van de bepleistering van de binnenzijde van de aangegeven openingen,
- de afbraak en de afvoer van de borstweringen van de aangegeven borstweringen,
- de afbraak en de afvoer van alle aangegeven ruiten,
- de levering en de plaatsing van nieuwe gehelen in PVC met beglazing, alsook de luchtdichtingsmembranen rondom, en, in voorkomend geval van de ventilatieprofielen
- de herstelling van de bepleistering van de binnenzijde van de openingen, met verzinking van de dichtingsmembranen in afwachting van nieuw schrijnwerk.
- het herschilderen van de herstelde bepleistering.
De levering en de plaatsing van nieuwe borstweringen met beglazing en hun horizontale leuningen."
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), klasse 2
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/2/2017 - 13:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Na aanvraag van het dossier, betaling op rekening van de ondememing BE 42 3631 5332 9354
(BIC-BBRUBEBB) en verzending van het betaalbewijs par e-mail naar hchahboun@abcoop.be. Op de zetel van
de ondermeming en contante detaling 9h30 tot 16h30 nafspraak. Opmerking, het bestand(en) dient te worden verwijderd(ontvoerd) ter plaatse.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/3/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
2/3/2017 - 11:00
Plaats: Alliantie van Brusselse Coöperatieven, Albert Dumonlaan 10 te 1200 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Plaatsbezoek vareist op afspraak 15/02/2017 - 27/02/2017 à 11h00 te Broquevillelaan, 11 - 1200 Brussels.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/1/2017