Opdrachthoudende Vereniging Voor Crematoriumbeheer In Het Arrondissement Oostende

Nieuwbouw crematorium en ritueel landschap te Oostende: Perceel 1 en 2


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Opdrachthoudende Vereniging voor Crematoriumbeheer in het arrondissement Oostende
Vindictivelaan 1, BE-8400 Oostende
Contact: Blondé Wendy
Tel: +32 59805500 E-mail: wendy.blonde@oostende.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=260381
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw crematorium en ritueel landschap te Oostende: Perceel 1 en 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft de nieuwbouw van een crematorium en ritueel landschap 'Polderbos' te Oostende. Het project is meer dan een gebouw alleen. Het heeft een sterke samenhang met verschillende cruciale onderdelen en nevenfuncties op landschappelijke schaal.
Dit dossier omvat het eerste perceel van het gehele project, nl het GEBOUW (architectuur en stabiliteit): ruwbouw en afwerking. Het omvat eveneens de opdracht tot pilootaanneming voor perceel 2 GEBOUWTECHNIEKEN (elektriciteit, sanitair en HVAC) Hierop volgen nog de GEBOUWTECHNIEKEN (perceel 2), OVENTECHNIEKEN (perceel 3), BINNENINRICHTING-meubilair (perceel 4) en OMGEVINGSAANLEG-landschap 9ha (perceel 5).
Bij de uitvoering van de opdacht is er een verplichting tot samenwerking, coördinatie en informatieuitwisseling
in het kader van de regelgeving betreffende het welzijn op het werk ('eenzelfde tewerkstelling op de arbeidsplaats') met alle andere partijen op de arbeidsplaats, inzonderheid met OVCO (aanbestedende overheid).
De uitvoering gebeurt via de verschillende aanbestedingsonderdelen (percelen). Coördinatie en informatieuitwisseling zijn hierbij van uiterst belang (bv. afstemmen ruwbouw met gebouwtechnieken
en oventechnieken,.).
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: GEBOUW (architectuur en stabiliteit): ruwbouw en afwerking
Korte beschrijving:
Perceel 1 bestaat uit de volgende twee onderdelen, elk met eigen technische bepalingen en aparte meetstaat in dit bestek:
 deel architectuur
 deel structurele werken (stabiliteit)
De opdracht kan enkel gezamenlijk, dit wil zeggen voor beide onderdelen samen, aan dezelfde
aannemer worden toegewezen.
Perceel 2: GEBOUWTECHNIEKEN (sanitair, elektriciteit en HVAC)
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 §1 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Bovenstaande impliciete verklaring heeft niet tot gevolg dat er door de aanbestedende overheid geen controle meer op deze uitsluitingsgrond zal gebeuren (bijvoorbeeld opvragen van een uittreksel uit het strafregister), waarbij in het geval uit deze controle zou blijken dat de inschrijver met kracht van gewijsde is veroordeeld voor één van hoger vermelde gevallen, hij zal worden uitgesloten van deelname aan deze opdracht, in om het even welk stadium van de gunningprocedure.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/03/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De volledige aanbestedingsbundel (papier + digitaal) kost 250 ? inclusief BTW. De volledige aanbestedingsbundel (digitaal) kost 60 ? inclusief BTW. Dit bedrag dient gestort te worden op het rekeningnummer van het ontwerpbureau OFFICE Kersten Geers David Van Severen (IBAN: BE73 7360 0182 3260 / BIC: KREDBEBB). De opdrachtdocumenten kunnen aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting.
De aanbestedingsbundel dient aan het ontwerpbureau te worden aangevraagd op volgend emailadres: bert@officekgdvs.com en alexander@officekgdvs.com of via het volgend telefoonnr 02 503 05 71 (contactpersoon: Bert Rogiers of Alexander Smedts).
Aanvragen kan gebeuren op werkdagen van 9.30u tot 17u.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/03/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 16/03/2017 - 11:00
Plaats: Raadzaal op de eerste verdieping van het Stadhuis Oostende, Vindictivelaan 1 te 8400 Oostende
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/01/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA