Gemeente Lummen

Renovatie zwembad Lummen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lummen
Gemeenteplein 13, BE-3560 Lummen
Contact: Mevrouw Marijke Brams
Tel: +32 13390424 Fax: +32 13390591 E-mail: overheidsopdrachten@lummen.be
Internet adres(sen): www.lummen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie zwembad Lummen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijk sportcomplex, Sportweg 8 te 3560 Lummen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren werken betreffen: de bouwkundige werken voor de renovatie van het gemeentelijk zwembad de Vijfsprong in Lummen.
De renovatiewerken van het gemeentelijk zwembad zijn opgedeeld in volgende opdrachten:
1. Opdracht 1: Bouw algemeen: Architectuur, Stabiliteit, Omgevingsaanleg, Coördinatieopdracht
2. Opdracht 2: ESCO maatregelen:
a. 2.A: Buitenschrijnwerk
b. 2.B: Technieken (HVAC, waterbehandeling, sanitair, elektriciteit en verlichting)
Deze publicatie en bijhorend bijzonder bestek heeft enkel betrekking tot Opdracht 1 en de coördinatie van de werken van Opdracht 2 met de eigen werken
Tijdens de renovatiewerken aan het zwembad zal de sporthal en het cafetaria in gebruik blijven.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
 niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
 niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
 geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
 niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
- Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
- In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Getuigschrift van erkenning
Getuigschrift van erkenning
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/3/2017 - 17:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en bijlage
Kostprijs aanbestedingsdocumenten opdracht 1 "bouw algemeen (analoog + digitaal): 250 euro incl. btw (inclusief samenvattende meetstaat in digitale vorm en verzendingskosten).
Enkel digitaal op CD-rom: gratis
Het bestek ligt ter inzage op het hierna vermelde adres van 8u30 uur tot 17u30 uur, elke werkdag, elke werkdag, uitgezonderd 's zaterdags:
Tractebel, kantoor Hasselt, Ilgatlaan 23 - 3500 Hasselt
Telefoon: +32 (0)11 28 86 00
Ze kunnen aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting op de bankrekening
BE 74 3751 0084 3707 op naam van Tractebel Engineering , Ilgatlaan 23, 3500 Hasselt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/3/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 9/3/2017 - 11:00
Plaats: administratief centrum, Lummen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren. De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
Een afspraak voor dit plaatsbezoek kan gemaakt worden met:
naam: Gemeente Lummen, dhr. Jeroen Belmans
adres: Gemeenteplein 13 - 3560 Lummen
telefoon: 013 / 39 04 92
e-mail: jb@lummen.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/1/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA