AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Eigentijds Christelijk geïnspireerd Opvoedings- en Vormingsproject
Sinte Annalaan 99, BE-9300 Aalst
Contact: Vanmol Adriaan
Tel: +32 53769579 E-mail: adriaan.vanmol@sgsalem.be
Internet adres(sen): http://www.ecovscholen.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanstelling van een dienstverlener voor het bereiden en leveren van schoolmaaltijden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanstelling van een dienstverlener voor het bereiden en leveren van schoolmaaltijden.
De Sint-Jozefschool Mere Secundair Onderwijs (onderdeel van de VZW ECOV) wenst haar leerlingen de mogelijkheid aan te bieden om op de school zelf warme en koude maaltijden aan te kopen en te nuttigen.
De school wenst de huidige eetzaal en bijkomende ruimtes om te vormen tot een cafetaria met de nodige uitrusting om via een self-service systeem de leerlingen broodjes, soep, salades, warme maaltijden, desserts aan te bieden.
Bij de uitvoering van deze opdracht dient er steeds één personeelslid van de gekozen inschrijver aanwezig te zijn om elke dag de nodige voorbereidingen te treffen en te helpen bij de self-service van de maaltijden.
De opdracht omvat naast de bereiding en de levering van de maaltijden ook de installatie van de nodige uitrusting in de keuken en cafetaria volgens de geldige regelgeving.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/02/2017 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/02/2017 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/01/2017