Gemeente Heusden-zolder

Uitnodiging tot indienen offerte - Opstellen van een archeologische nota en ontwerp voor de aanleg van een parking voor 500 voertuigen, de uitbreiding van de parking schachtplein en aanleg van 2 vrachtwagenparkings - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Heusden-Zolder
Heldenplein 1, BE-3550 Heusden-Zolder
Contact: De heer Paul Byloos
Tel: +32 11808382 Fax: +32 11808079 E-mail: paul.byloos@heusden-zolder.be
Internet adres(sen): www.heusden-zolder.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Opstellen van een archeologische nota en ontwerp voor de aanleg van een parking voor 500 voertuigen, de uitbreiding van de parking schachtplein en aanleg van 2 vrachtwagenparkings - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Industriezone De Schacht, 3550 Heusden-Zolder
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opstellen van een archeologische nota en ontwerp voor de aanleg van een parking voor 500 voertuigen, de uitbreiding van de parking schachtplein en aanleg van 2 vrachtwagenparkings
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De aanbestedende overheid zal via elektronische weg een attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden, een RSZ-attest en een fiscaal attest opvragen van de Belgische kandidaat of inschrijver.
De buitenlandse kandidaat of inschrijver voegt bij zijn offerte:
- een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat hij niet moet uitgesloten worden overeenkomstig artikel 61 § 2, 1° en 2° van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren;
- een attest uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen van artikel 62 van dit besluit;
- een attest uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de bepalingen van artikel 63 van dit besluit.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Geldig bewijs van verzekering.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
Lijst voornaamste diensten.
Lijst beroepskwalificaties.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Projectnota met technische visies en inzichten, Weging: 15
Criterium 3: Budgetcontrole, Weging: 20
Criterium 4: Uitvoeringstermijn, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/2/2017 - 08:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek en offerteformulier
De opdrachtdocumenten zijn gratis te downloaden via http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1759/0F/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/2/2017 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/1/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA