Stadsontwikkeling Gent

Renovatie Wintercircus - fase 1


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stadsontwikkeling Gent
Voldersstraat 1 , BE-9000 Gent
Contact: Bernard Ottevaere
Tel: +32 92696951 Fax: +32 92696999 E-mail: bernard.ottevaere@sogent.be
Internet adres(sen): www.sogent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie Wintercircus - fase 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Het Wintercircus is gelegen in het centrum van Gent tussen de Lammerstraat, de Sint-Pietersnieuwstraat en de Platteberg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze eerste fase omvat het grondverzet, het realiseren van het BEO-veld, het rioleringsstel-sel onder de funderingsplaat, de bouwkuip, de structurele werken (stabiliteitswerken) en in-vulmetselwerken van de niveaus -2 en -1. Deze werken beperken zich hoofdzakelijk binnen de perimeter van de middenpiste en de bestaande smeerputten. Deze werken omvatten een eerste fase van de volledige renovatie-opdracht Wintercircus.
Deze opdracht omvat één perceel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
document financiële draagkracht (bijlage bij bestek) dient bij offerte gevoegd te worden: gemiddelde jaarlijkse omzet, verhouding eigen vermogen/vreemd vermogen, som kapitaal+wettelijke reserves+beschikbare reserves+/-overgedragen winst of verlies, winst voor belastingen, verhouding vlottende activa/schulden
Bankverklaring
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
bewijs erkenning, referenties
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/03/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: het bestek kan gratis gedownload worden via www.sogent.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/03/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 08/03/2017 - 14:00
Plaats: kantoor sogent, Voldersstraat 1 te 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/01/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA