AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Rio-Link NV
Mechelsesteenweg 66, BE-2018 Antwerpen
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Dirk De Waele
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=259425
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
KAP3022 (I-025.013) - Kapellen, afwateringswerken Kapellenbos SPAK Oost fase 1 - deel 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kapellen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
KAP3022 (I-025.013) - Kapellen, afwateringswerken Kapellenbos SPAK Oost Fase 1 - deel 2
SAMENVATTENDE BESCHRIJVING OPDRACHT:
- opbraak van bestaande verhardingen
- rooien van bomen en struikgewas allerhande
- ruimen van grachten
- dempen van grachten
- oppervlakkig grondverzet
- opbraak van duikers en riolering
- aanleg van verharding in asfaltbetonverharding
- aanleg van drukriolering in open sleuf
- aanleg van een drukrioleringssysteem (pompstationnetjes en drukrioleringsbuizen)
incl. communicatiesysteem (voedingskabels en glasvezelkabels)
- riolering en drukriolering in met mantelbuizen geboorde boringen
- aanleg van riolering in open sleuf
- aanleg van kopmuren
- werken aan grachten
- heraanplant van bomen
- onderhoudscontract voor de periode van 5 jaar
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 en/of E1, klasse 8.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/02/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 2680.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs incl. BTW. Het volledige bijzondere bestek, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Indien gewenst kan een papieren versie van het aanbestedingsdossier verkregen worden bij contante betaling of na voorafgaandelijke
overschrijving op bankrekeningnr. BE16 0013 6943 4074 van SWECO Belgium NV met
vermelding van BTW-nr. en dossiernr SWECO I-025.013.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/02/2017 - 10:00
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 190 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij Sweco Belgium NV, vestiging Mechelen, Stationsstraat 51, 2800 Mechelen (alle werkdagen van 9u tot 12u), en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/01/2017