AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Mechelen
Grote Markt 21, BE-2800 Mechelen
Contact: De heer Koert Hendrickx
Tel: +32 15297531 Fax: +32 15297510 E-mail: koert.hendrickx@mechelen.be
Internet adres(sen): www.mechelen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
LOT II Inrichting van onthaalbalie en bezoekersruimte voor toerisme en Uit
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Schepenhuis, Steenweg 1, 2800 Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten inrichtingswerken, software-applicaties, grafische bewerkingen en audiovisuele productie.
Deze opdracht, Lot 2, zal deels samenlopen met de werken van Lot 1, Restauratie en herbestemming tot onthaal en kantoren Toerisme en uit en Lot 3, Inrichten van verdieping tot onthaalruimte.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* zie bestek
.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* zie bestek
.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 55
Criterium 2: Technische waarde, materialen en technieken, Weging: 20
Criterium 3: Technische waarde, uitwerking en materialisatie, Weging: 15
Criterium 4: Plan van aanpak, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en bijlagen
bestek en bijlagen te verkrijgen via en opening der biedingen via E-TENDERING. De offertes mogen alleen verstuurd worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/2/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/2/2017 - 10:00
Plaats: Administratie stedelijke infrastructuur, Befferstraat 25 (2e verdieping) te 2800 Mechelen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
19/01/2017
Een plaatsbezoek is verplicht voor alle inschrijvers.
Een plaatsbezoek is mogelijk op 19 januari 2017 (verschillende tijdstippen). Deze afspraak is op voorhand te bevestigen bij Thomas De Backer van Bailleul Ontwerpbureau bvba (09/222.93.95, thomas@bailleul.be).
Attest van plaatsbezoek is bij te voegen (zie bijlage). Hierdoor erkent de aannemer dat hij op de hoogte is van de voor de uitvoering nodige inlichtingen en dat zijn prijsbepaling werd opgemaakt met volle kennis van zaken. Een totale en verzorgde afwerking worden als begrepen in zijn bieding beschouwd. Achteraf worden hieromtrent geen klachten aanvaard.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/1/2017