AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I: AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen):
www.infrabel.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR 106313 - L50A en 50C - Gemeenten van Dilbeek en Ternat - Wegenis-en omgevingswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dilbeek
Ternat
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken in dit bestek omvatten resterende wegenis- en omgevingswerken rond de L50A en L50C op het grondgebied van het Vlaams Gewest (gemeenten Dilbeek en Ternat):
- Aansluiting fietspad aan de Ninoofsesteenweg
- Herstelling wegeninfrastructuur: affrezen asfaltverharding en herasfalteren, .
- Afwerking wegeninfrastructuur: tractorsluizen, vangrails, .
- Nazicht en herstellen van poorten en afsluitingen
- (Ver)plaatsen van afsluitingen
- Omgevingswerken onder Pedeviaduct
- Beplantingen
- Diverse werken
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE GEGUNDE OPDRACHT/OPDRACHTEN
II.2.1. Totale definitieve waarde van de opdracht/opdrachten:
Waarde: 868670.18 EUR Excl. BTW .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA
Laagste prijs
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr . V.1.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 01/12/2016
V.1.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
SOGA NV
Aven Ackers 14
9130 BE Verrebroek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden, op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 15 september in de namiddag. de plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/01/2017