Federatie Van Socialistische Mutualiteiten Van Brabant

Concurrentiedialoog - herontwerp of transformatie en modernisering van het telefoonsysteem , de ticketingsysteem en hun connexiteit met de andere ICT functionaliteiten en/of de web


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federatie van Socialistische Mutualiteiten van Brabant
Zuidstraat, 111, BE-1000 Brussel
Contact: Dhr Fabrice Essono (Bedrijfsjurist)
Tel: +32 25069798 Fax: +32 25069772 E-mail: procurement@fsmb.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=258473
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Concurrentiedialoog - herontwerp of transformatie en modernisering van het telefoonsysteem , de ticketingsysteem en hun connexiteit met de andere ICT functionaliteiten en/of de web
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Zuidstraat 111
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze procedure heeft als doel na te gaan en te bepalen welke middelen geschikt zijn om zo goed mogelijk aan de behoeften (herontwerp of transformatie en modernisering van het telefoonsysteem) van de FSMB te voldoen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Juridische situatie - vereiste referenties (uitsluitingscriteria)
Een verklaring OP HEER (bijlage 3) volledig ingevuld en ondergetekend
een attest uitgereikt door de bevoegde overheid waaruit blijkt dat de kandidaat voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van de betaling van de sociale bijdragen tot en met het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal ten opzichte van de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de bepalingen van de Belgische wetgeving of die van het land waar zijn werknemers zijn gevestigd;
een attest uitgereikt door de bevoegde overheid waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale beroepsverplichtingen uit hoofde van de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd. Het attest heeft betrekking op de laatst afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor ontvangst van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet van de globale activiteiten van de kandidaat voor de laatste drie boekjaren;
Een verklaring betreffende de specifieke omzet die het voorwerp van het project is (innovatieve telefonie, contact center, modernisering van een telefoonsysteem, bij voorkeur in de sector van de ziekenfondsen, de gezondheidszorg, enz.) voor de laatste drie boekjaren;
Een bankverklaring waaruit de solvabiliteit en het vertrouwen van de inschrijver blijkt met betrekking tot de financiële producten bij de betreffende financiële instelling.
De som van de specifieke omzetcijfers moet ten minste gelijk zijn aan 500.000 EUR.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een verklaring op erewoord met een overzicht van de voornaamste, in de afgelopen drie jaar uitgevoerde prestaties of diensten (op gebied van: modern communicatie of telefonie - innovatieve telefonie, modernisering van een telefoonsysteem, contact center, enzo.) met vermelding van het bedrag, de datum en de privé- of overheidsbedrijven waarvoor zij bestemd waren;
de omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven;
een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt;
Minimaal drie attesten van goede uitvoering van de overeenkomsten betreffende (modern communicatie of installatie van een telefoniesysteem - innovatieve telefonie, modernisering van een bestande telefoonsysteem, contact center) waarvan ten minste twee attesten met een waarde van minimaal 200.000 EUR (elke)
Minimaal drie attesten van goede uitvoering van de overeenkomsten betreffende (modern communicatie of installatie van een telefoniesysteem - innovatieve telefonie, modernisering van een bestande telefoonsysteem, contact center) waarvan ten minste twee attesten met een waarde van minimaal 200.000 EUR (elke)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Concurrentiedialoog.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/01/2017 - 13:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 05/02/2017 - 13:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/01/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA