AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Joost-ten-Node
Sterrenkundenlaan 13, BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Tel: +32 22202611
Internet adres(sen): www.stjosse.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoud en snoeien van bomen in twee afzonderlijke percelen op het gemeentegrondgebied voor het jaar 2017 en eenmaal vernieuwbaar. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: sera précisé ultérieurement sur le bon de commande\, 1210 Sint-Joost-ten-Node / diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoud en snoeien van bomen in twee afzonderlijke percelen op het gemeentegrondgebied voor het jaar 2017 en eenmaal vernieuwbaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Onderhoud en snoeien van bomen in lokale gemeentewegen
Korte beschrijving:
Onderhoud en snoeien van bomen in lokale gemeentewegen
Perceel 2: Bomen binnen gemeeteeilandje
Korte beschrijving:
Bomen binnen gemeeteeilandje
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Kan worden uitgesloten van toegang tot de opdracht in gelijk welk stadium van de procedure, de inschrijver die niet in regel is :
I. met de verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid volgens artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
De inschrijver die personeel tewerkstelt onderworpen aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid van werknemers, wordt vrijgesteld van het voorleggen van het RSZ-attest waarin zijn situatie wordt bepaald inzake betaling van sociale zekerheidsbijdragen tot het voorlaatste afgelopen kalenderjaar vóór de limietdatum voor de ontvangst van de offertes. De opdrachtgever zal zelf overgaan tot het elektronisch nazicht van zijn situatie in toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1er, van dit zelfde koninklijk besluit ;
II. met de fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is volgens artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Voor de Belgische inschrijver verifieert de opdrachtgever zelf elektronisch de inachtname van zijn fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën in toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1, van dit zelfde koninklijk besluit.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar boven met een minimumgrens 75.000,00 euros ZBTW, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Verbetering van uitvoeringstermijn (tot 60 dagen perceel1) (tot 30 dagen perceel 2), Weging: 40
Criterium 2: Prijs, Weging: 60
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Le fascicule d'adjudication peut être consulté via le lien : http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1662/EM/2015.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
3/2/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Voor perceel 2
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/12/2016