Gemeentebestuur Aalter

Onderhoud van grasmatten en houtachtige gewassen in perken en plantsoenen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Aalter
Europalaan 22, BE-9880 Aalter
Contact: Mevrouw Katrien Volckaert
Tel: +32 93749913 Fax: +32 93252240 E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internet adres(sen): www.aalter.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van grasmatten en houtachtige gewassen in perken en plantsoenen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoud van grasmatten en houtachtige gewassen in perken en plantsoenen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Groenzones Aalter-centrum deel 1
Korte beschrijving:
Groenzones Aalter-centrum deel 1
Perceel 2: Groenzones Aalter-centrum deel 2 en Groenzone Bellem deel 1
Korte beschrijving:
Groenzones Aalter-centrum deel 2 en Groenzone Bellem deel 1
Perceel 3: Bellem deel 2 - Groenzones Aalter-Brug, Lotenhulle, Sint Maria Aalter en Poeke
Korte beschrijving:
Bellem deel 2 - Groenzones Aalter-Brug, Lotenhulle, Sint Maria Aalter en Poeke
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van het inzetbare personeel, die specifiek verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van deze opdracht, met hun studie- en beroepskwalificaties.
geen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Voorgestelde methodologie, Weging: 35
Criterium 2: Prijs, Weging: 25
Criterium 3: Kwaliteit en referenties, Weging: 26
Criterium 4: Interne controle en communicatie, Weging: 14
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/1/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 31/1/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis - Vergaderzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
U maakt hiervoor een afspraak met mevrouw Greet Cleppe, te bereiken op het telefoonnummer 09 325 22 00 (niet op woensdag)
U dient een duidelijke fotoreportage te maken van de bezochte locaties. Onmiddellijk nadien meldt u zich aan het gemeentehuis bij mevrouw Greet Cleppe waar de foto's zullen worden ge-upload en u een attest van plaatsbezoek zal worden overhandigd.
Dit attest moet correct ingevuld en bij de offerte gevoegd worden.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/12/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA