AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
BinHôme
Jan Ballegeerstraat 69/28, BE-1180 Ukkel
Contact: Walschot Marc Marie
Marc WALSCHOT
Tel: +32 23792586 Fax: +32 23792589 E-mail: marc.walschot@binhome.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=256749
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van een stookplaats. Vervanging van de distributie columns Sanitar warme water. Op verplicht optie: levering en installatie van een warmtekrachtkoppelingter.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van een stookplaats. Vervanging van de distributie columns Sanitar warme water. Levering en installatie van een warmtekrachtkoppelingter.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 1240912.10 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
« De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 »
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
Vermeld hier:
« Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes ».
Art. 81: Op straffe van nietigheid van zijn offerte moet de inschrijver naast de in de aankondiging van opdracht gevraagde documenten het volgende eraan toevoegen:
1° het bezoeksattest vóór de werkzaamheden indien verplicht; Zie punt III Bijlagen.
III. 9 Bezoeksattest.
2° de eventuele inlichtingen die de coördinator inzake veiligheid en gezondheid in bijlage III.7 van onderhavig bestek eist.
3° drie attesten van goede uitvoering (ondertekend door de Aanbestedende overheid of gelijkwaardig) voor vergelijkbare werkzaamheden met een bedrag van minimum 5000.000,00? exclBTW uitgevoerd in de laatste vijf jaar.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D16 of/en D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/02/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
02/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
02/02/2017 - 10:00
Plaats: Jan ballegeerstraat, 69/28 te 1180 Ukkel. Eerste verdieping (raadzaal)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: publik
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zie punt III.2 Voorwaarden voor deelneming
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/12/2016