AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Meerhout
Markt 1, BE-2450 Meerhout
Contact: De heer Jan Boons
Tel: +32 14249949 Fax: +32 14303780 E-mail: jan.boons@meerhout.be
Internet adres(sen): www.meerhout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Groenonderhoud en onderhoud van bushokjes in 2017-2018-2019 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Meerhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Groenonderhoud en onderhoud van bushokjes in 2017-2018-2019
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Centrum (situeringsplan 1)
Korte beschrijving:
Centrum (situeringsplan 1)
Perceel 2: Zittaart (Situeringsplan 2)
Korte beschrijving:
Zittaart (Situeringsplan 2)
Perceel 3: Gestel (zie situeringsplan 3)
Korte beschrijving:
Gestel (zie situeringsplan 3)
Perceel 4: Fietspaden
Korte beschrijving:
Fietspaden
Perceel 5: Bushokjes
Korte beschrijving:
Bushokjes
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
NVT
NVT
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver toont aan dat hij/zij ervaring heeft met vergelijkbare opdrachten door ten minste drie referenties bij te voegen met betrekking tot soortgelijke opdrachten tijdens de laatste 3 jaar.
3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/1/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De toegang tot de opdracht wordt gereserveerd voor sociale inschakelingsondernemingen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/12/2016