AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kliniek Sint-Jan
Kruidtuinlaan, 32,, BE-1000 Brussel
Contact: Marjorie Verschueren
Tel: +32 28910813 E-mail: mverschueren@clstjean.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=257711
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Transformatie van het 2de verdiep van het gebouw E van het kliniek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: SintJan Kliniek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
herontwikkeling van het niveau 2 van het gebouw E van de kliniek
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Ruwbouw, afwerkingen en binnen schrijnwerk
Korte beschrijving:
Afbraak, opmaan, scheidingwanden, binnend deuren, afwerkingen van vloeren, muren en plafonds
Perceel 2: Electriciteit
Korte beschrijving:
Opnaam, Hoog en laag druk spanning netwerk, verlichtingen, brandweer detectie en toegang controle
Perceel 3: HVAC, sanitaire en medische vloeistoffen
Korte beschrijving:
Opnaam, HVAC installaie, netwerk en sanitaire uitrustingen, medische vloeistoffen netwerk
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/01/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 75.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Lot1 50 euros
Lot2: 50 euros
Lot3: 75 euros
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/01/2017 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/12/2016