AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
MRMP-I/S - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - "Sectie Infrastucture" - Ondersectie "Diensten"
Eversestraat, 1, BE-1140 Evere
Contact: Garrein Frank Erik
Tel: +32 24415527 Fax: +32 24439426 E-mail: Frank.Garrein@mil.be
Internet adres(sen): http://www.mil.be/mr/subject/index.asp?LAN=fr&ID=1190
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meerjarige open opdracht (2017-2020) voor uitvoering van diverse werken aan laagspanningsinstallaties en data- en telefoniebekabeling in de kwartieren en domeinen van Defensie, Plateau PEUTIE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bijlage D van het bestek geeft een opsomming van de betrokken sites (provincie, gemeente en kwartier) gelegen in de zone van het Plateau PEUTIE. Deze lijst is niet limitatief.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De onderhavige overheidsopdracht betreft onder andere het uitvoeren van:
- preventieve of correctieve onderhouds- en herstellingswerken aan de laagspanningsinstallaties;
- kleine configuratieaanpassingen zoals:
o vervangen bekabeling;
o verplaatsen/vervangen/bijvoegen van stopcontacten;
o opstellen van plannen;
o vervangen van verlichting (ook noodverlichting, relamping, uplamping, .);
o diverse depannages;
o .;
- opnorm brengen van schakelkasten;
- vervanging van volledige schakelkasten;
- grote configuratieaanpassingen;
- werken aan de gestructureerde bekabeling;
- relightingprojecten van:
o kwartieren (buiten);
o gebouwen (binnen);
o .;
- .
Het uitvoeren van werken aan hoogspanningsinstallaties kan besteld worden.
Deze overeenkomst betreft een stock-aanneming die betrekking heeft op werken waarvan de plaats, de exacte aard en/of de omvang niet a priori bepaald zijn in dit bestek. Elke deelbestelling zal steeds bestaan uit leveren EN plaatsen.
Alle werken gebeuren aan de hand van deelbestellingen, welke steeds bestaan uit levering EN plaatsing, voor de uitvoering maximaal gebaseerd op de posten van de prijslijst werken en voor het nodige materiaal gebaseerd op de leverancierscatalogi.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning aannemer: de inschrijver dient het bewijs te leveren van erkenning in de ondercategorie P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarmtoestellen, tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie) OF P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties) van de klasse 1, hetzij de bewijzen te leveren dat hij voldoet aan de voorwaarden gesteld door of krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van Aannemers van werken.
Door deel te nemen aan deze aanbesteding bevestigd de inschrijver in staat te zijn werken op hoogspanningsinstallaties uit te (laten) voeren.
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: P1 OF P2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/02/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/02/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
14/02/2017 - 11:00
Plaats: De openingszitting van de offertes zal plaatsvinden op dinsdag 14 februari 2017 om 11 uur op het volgende adres:
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: geen beperking
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Alle eventuele vragen kunnen gesteld worden op het forum beschikbaar via de publicatie op <https://enot.publicprocurement.be>.
Daarnaast, om alle onduidelijkheden betreffende het bestek te vermijden, organiseert de Aanbestedende Overheid tussen de publicatie van de aankondiging van de opdracht en de opening van de offertes voorafgaande informatievergaderingen op dinsdag 24 januari 2017 om 10.30 uur (nederlandstalig) en woensdag 25 januari 2017 om 10.30 uur (franstalig), waarop alle potentiële inschrijvers uitgenodigd zijn op het hier navolgende adres:
Divisie Overheidsopdrachten (MRMP)
Blok 4 D - 1e verdieping
Lokaal 4 D.1.18
Kwartier Koningin ELISABETH
Eversestraat, 1
B-1140 BRUSSEL (zie Bijl B van bestek)
Verplichte bevestiging van deelname ten laatste 3 dagen voor de informatievergadering, met vermelding van firma en na(a)m(en) van de aanwezige(n).
Op deze informatievergadering zal eerst een korte toelichting gegeven worden betreffende het voorwerp van deze overheidsopdracht. Tijdens deze vergadering zal er verder mondeling geantwoord worden op de door de potentiële inschrijvers gestelde vragen. Teneinde deze informatievergadering vlot te laten verlopen, dienen de potentiële inschrijvers die aan deze vergadering wensen deel te nemen, hun deelname te melden en tevens de vragen, die ze wensen te stellen, schriftelijk over te maken aan de Aanbestedende Overheid, hetzij via een brief, via
e-mail of via fax. Enkel de vragen die daags voor de informatievergadering door de Aanbestedende Overheid ontvangen werden, zullen tijdens de vergadering worden beantwoord. Alle andere vragen zullen uitzonderlijk beantwoord worden en dit alleen in functie van hun complexiteit.
Voor de briefwisseling: zie contactgegevens in § 3.a. hiervoor.
In principe zullen de antwoorden geen enkele wijziging met zich meebrengen aan dit bestek; zij dienen alleen om verduidelijkingen te geven.
De Aanbestedende Overheid zal aan de gekende inschrijvers een proces-verbaal versturen met de behandelde vragen en de antwoorden; en zal dit tevens publiceren op <https://enot.publicprocurement.be>.
Potentiële inschrijvers die niet op de informatievergadering kunnen aanwezig zijn, worden verzocht kennis te nemen van het proces-verbaal op <https://enot.publicprocurement.be> of kunnen per
e-mail de Aanbestedende Overheid contacteren met het oog op het verkrijgen van dit
proces-verbaal.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/12/2016