AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Huis in de Stad vzw
Hamelendreef 60, BE-3300 Tienen
Contact: Studiebureau Rimanque NV
Marijke Kinnaer
Tel: +32 16805354 E-mail: marijkek@rimanque.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=257539
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van het centrale hoofdgebouw (in 3 fasen) tot studio's en kantoorruimte, behorend tot een woon- en zorgtehuis voor personen met een mentale en/of motorische beperking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van het centrale hoofdgebouw (in 3 fasen) tot studio's en kantoorruimte, behorend tot een woon- en zorgtehuis voor personen met een mentale en/of motorische beperking
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie omschrijving administratieve bepalingen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratieve bepalingen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie administratieve bepalingen
Klasse: 3, Categorie: D
Voor de gunning is de vereiste erkenningsklasse deze welke overeenstemt met het goed te keuren bedrag van de inschrijving.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/01/2017 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Enkel papieren versie te betalen
7 kalenderdagen
NV STUDIEBUREAU RIMANQUE
IBAN BE37 001-1285008-28
BIC GEBABEBB
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/01/2017 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/12/2016