AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Boeckx Architects
Torhoutsesteenweg 52, BE-8400 Oostende
Contact: secretariaat
sylvie Titeca
Tel: +32 59808804 E-mail: sylvie.titeca@boeckx.be
Internet adres(sen): www.boeckx.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ASZ Aalst - Blok S - perceel 1: gesloten ruwbouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Merestraat 80 in 9300 Aalst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiden bestaand ziekenhuis - blok S - perceel 1: gesloten ruwbouw
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In orde zijn met de betaling van belastingen.
voorleggen recent R.S.Z.-attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
over een erkenning beschikken
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/02/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: tegen contante betaling (geen Bancontact) bij afhaling op het kantoor Torhoutsesteenweg 52 in 8400 Oostende of via overschrijving op het rekeningnummer BE25 4736 2430 4182, met vermelding 0656_BLS + BTW-nummer (= bestek op papier + bestek en plannen in pdf op CD). extra plannen op papier: 125,- euro.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/02/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/02/2017 - 11:00
Plaats: ASZ Aalst, Merestraat 80 in 9300 Aalst, gebouw Rombaut, zaal Magenta
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: allen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/12/2016