Gemeente Olen

Onderhoud groenzones 2017-2020


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Olen
Dorp 1, BE-2250 Olen
Contact: De heer College van Burgemeester en Schepenen
Tel: +32 14263111 Fax: +32 14263120 E-mail: college.vanburgemeesterenschepenen@olen.be
Internet adres(sen): www.olen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud groenzones 2017-2020
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse plaatsen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het groenonderhoud omvat:
- onderhoud groenzones aan speeltoestellen
- onderhoud van verhardingen
- wieden en hakken van de grond
- onderhoud grasmatten
- afranden grasmatten
- scheren van hagen en snoeien van beplanting
- maaien van bermen
- bosmaaien
De inschrijver kan per perceel een offerte indienen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1 : Speel- en sportterreinen en Buitenschoolse kinderopvang (2017-2019)
Korte beschrijving:
Perceel 1 : Speel- en sportterreinen en Buitenschoolse kinderopvang (2017-2019)
Perceel 2: Perceel 2 : Plantsoenen rondom gebouwen en woonerven (2017-2019)
Korte beschrijving:
Perceel 2 : Plantsoenen rondom gebouwen en woonerven (2017-2019)
Perceel 3: Perceel 3 : Straten (2017-2019)
Korte beschrijving:
Perceel 3 : Straten (2017-2019)
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verrricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener. Uit deze lijst moet blijken dat de inschrijver over minstens 3 referenties beschikt
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Plan van aanpak, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/1/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Wij stellen het op prijs moest u de excelbestanden digitaal bezorgen via USB stick.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 24/1/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Olen, Dorp 1, 2250 Olen, raadszaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
12/01/2017
De inschrijver moet verplichtt een plaatsbezoek uitvoeren op donderdag 12 januari 2017.
Op die dag zal een bezoekdag georganiseerd worden
Plaatsbezoek perceel 3 start om 8u aan het gemeentelijk magazijn, Melkerijstraat 3, 2250 Olen
Plaatsbezoek perceel 1 en perceel 2 start om 12u30 aan het gemeentelijk magazijn, Melkerijstraat 3, 2250 Olen
Men dient zich vooraf in te schrijven om deel te nemen aan de rondleiding door een mail te sturen naar wim.verstappen@olen.be.
De aannemer dient zelf ter plaatse de juiste afmetingen, configuratie, toestand, aard van de beplanting, aard van de ondergrond, bereikbaarheid, . en alle zaken die de prijs kunnen beïnvloeden zelf in te schatten en zitten in de eenheidsprijs inbegrepen.
De inschrijver dient het attest van plaatsbezoek (zie bijlage) toe te voegen aan zijn offerte en dit op straffe van onregelmatige bieding.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/12/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA