AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Gillis-Waas
Burgemeester Omer De Meyplein 1, BE-9170 Sint-Gillis-Waas
Contact: Mevrouw Bianca Polderman
Tel: +32 37271703 Fax: +32 37070340 E-mail: bianca.polderman@sint-gillis-waas.be
Internet adres(sen): www.sint-gillis-waas.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Bermen maaien 2017-2019 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties in de gemeente Sint-Gillis-Waas
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
maaien van bermen uitgevoerd in 2 maaibeurten:
- de voorjaarsmaaibeurt in week 25 - de week van 15 juni (NIET LATER)
- de najaarsmaaibeurt in week 38 - de week van 15 september (NIET LATER).
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Maaien bermen diverse straten
Korte beschrijving:
Maaien bermen diverse straten
Perceel 2: Maaien bermen spoorwegpad
Korte beschrijving:
Maaien bermen spoorwegpad
Perceel 3: Maaien bermen ruilverkavelingswegen
Korte beschrijving:
Maaien bermen ruilverkavelingswegen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De opdrachtgever zal d.m.v. Telemarc/Digiflow volgende controles doen: RSZ-schulden, FOD-fiscale schulden, KBO-niet-faillissement.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
/
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met een korte omschrijving van de opdracht, vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Het bestuur mag nagaan of de aangehaalde referenties uitgevoerd werden tot algemene tevredenheid van de opdrachtgever.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met een korte omschrijving van de opdracht, vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Het bestuur mag nagaan of de aangehaalde referenties uitgevoerd werden tot algemene tevredenheid van de opdrachtgever.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/1/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/1/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/12/2016