Gemeente Tessenderlo

Herinrichting centrumstraten fase 2 Diesterstraat (deel 4 tussen Fonteinstraat inclusief Markt en deel Schoterweg)BE


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Tessenderlo
Markt, BE-3980 Tessenderlo
Contact: De heer Paul Wellens
Tel: +32 13353382 Fax: +32 13673693 E-mail: paul.wellens@tessenderlo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting centrumstraten fase 2 Diesterstraat (deel 4 tussen Fonteinstraat inclusief Markt en deel Schoterweg)BE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diesterstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
- opbraak bestaande wegen;
- aanleg gescheiden stelsel;
- afkoppeling woningen;
- aanleggen funderingen
- aanleg rijwegverharding in beton;
- aanleg voetpaden en parkeervakken inbetonstraatstenen;
- bouwen van goten en straatkolken en hun aansluitingen;
- werfsignalisatie;
- signalisatie;
- beplanting en straatmeubilair;
- aanleg boomplantvakken;
- het onderhoud gedurende de waarborgtermijn
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 73.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De opdrachtdocumenten (afgedrukte plannen en de cd -rom met het volledige dossier) kunnen mits voorafgaandelijke storting van EUR 73,00 inclusief 21% BTW) op het rekeningnummer IBAN BE 94 2200 6092 3514 van het studiebureau Arcadis Belgium nv aangekocht worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/1/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/1/2017 - 10:00
Plaats: zaal blauw
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/12/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA