Havenbedrijf Antwerpen

Oproep tot aanvraag tot deelneming - huur van een mobile elevating gangway for cruise ships


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Havenbedrijf Antwerpen
Zaha Hadidplein 1, BE-2030 Antwerpen
Internet adres(sen): www.portofantwerp.com
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - huur van een mobile elevating gangway for cruise ships
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering van de goederen: Haven van Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De levering omvat:
1. Verhuur van een tijdelijke gangway vanaf 1 maart 2017 voor een periode van 4 tot 6 maanden.
2. De gangway dient minimaal te voldoen aan de volgende vereisten:
- Voldoet aan alle richtlijnen en normen die van toepassing zijn
- Geschikt zijn voor de beperkte beschikbare ruimte
- Geschikt voor gebruik bij het getij aan de schelde: werkbereik tussen 1,5 en 10 m hoogte
- Mogelijkheid om eenvoudig te positioneren langs de kade in functie van de aanmeerpositie en deuropening van het schip
- Uitschuifbaar van 1,5 m tot 3,5 m uit de kade (2 m in/uitschuiven).
3. Locatie
- Kaai 21 aan de cruise terminal : deze locatie is de geprefereerde locatie en heeft slechts een beschikbare breedte van 6,5m
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
200.000,00 euro
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de situaties van artikel 66 van het KB van 16 juli 2012.
De indiening van de aanvraag tot deelneming geldt als impliciete verklaring op erewoord dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §§1 en 2 van art. 66 van het KB van 16 juli 2012.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de gegevens die deze impliciete verklaring ondersteunen, te verifiëren. Voor zover ze daartoe over de mogelijkheid beschikt, zal ze, conform artikel 65, §1 van hetzelfde KB, via elektronische middelen bij de gegevensbeheerders inlichtingen en documenten opvragen om de persoonlijke toestand van de kandidaat te onderzoeken. Indien deze mogelijkheid niet bestaat, kan de aanbestedende overheid in elk stadium van de procedure verzoeken om de nodige bewijsstukken voor te leggen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat toont zijn financiële en economische bekwaamheid aan door een bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat zal aantonen over de nodige ervaring te beschikken gelijkaardig aan het merendeel van de elementen van de hieronder vermelde leveromvang en dit aan de hand van een referentielijst van soortgelijke opdrachten.
Leveromvang:
1. Verhuur van een tijdelijke gangway vanaf 1 maart 2017 voor een periode van 4 tot 6 maanden.
2. De gangway dient minimaal te voldoen aan de volgende vereisten:
- Voldoet aan alle richtlijnen en normen die van toepassing zijn
- Geschikt zijn voor de beperkte beschikbare ruimte
- Geschikt voor gebruik bij het getij aan de schelde: werkbereik tussen 1,5 en 10 m hoogte
- Mogelijkheid om eenvoudig te positioneren langs de kade in functie van de aanmeerpositie en deuropening van het schip
- Uitschuifbaar van 1,5 m tot 3,5 m uit de kade (2 m in/uitschuiven).
3. Locatie
- Kaai 21 aan de cruise terminal : deze locatie is de geprefereerde locatie en heeft slechts een beschikbare breedte van 6,5m
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 17/1/2017-14:00
Wijze van indienen - e-procurement
Het indienen en ontvangen van offertes en/of aanvragen tot deelneming kan op elektronische wijze.
Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!
De offertes en/of aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.
De elektronische indiening van offertes en/of aanvragen tot deelneming gebeurt via:
https://eten.publicprocurement.be
Voor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.
Het Havenbedrijf Antwerpen biedt de mogelijkheid aan potentiële kandidaten, om hun kandidatuurstelling ofwel elektronisch via het E-tendering platform ofwel op papier in te dienen.
De indieningsdatum voor de kandidatuurstelling is 17 januari 2017 om 14u.
U mag geen gebruik maken van beide kanalen om uw kandidatuurstelling in te dienen.
Ofwel maakt u gebruik van de E-tendering applicatie ofwel dient u uw kandidatuurstelling op papier in en dit op onderstaand adres:
Havenbedrijf Antwerpen NV van publiek recht
Administratie overheidsopdrachten
Zaha Hadidplein 1
2030 Antwerpen
Indien u uw kandidatuurstelling op papier indient, dient u, op straffe van nietigheid, een identieke digitale kopie van uw papieren kandidatuurstelling in te dienen via overheidsopdrachten@portofantwerp.com.
Wanneer u bij uw papieren kandidatuurstelling bijlagen toevoegt die niet, of moeilijk toe te voegen zijn bij uw digitale kopie dient u, op straffe van nietigheid, een duidelijk overzicht van deze documenten op te nemen in uw digitale kopie.
Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.
Het betreft hier enkel een oproep tot kandidaten. Het bestek wordt pas in de tweede ronde van de procedure toegezonden aan de geselecteerde kandidaten.
Momenteel is er nog geen bestek voorhanden.
U dient het begeleidend document kandidatuurstelling in te vullen en bij uw kandidatuurstelling te voegen.
Zo niet, kan uw kandidatuurstelling geweerd worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/12/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA