Stad Kortrijk

Uitnodiging tot indienen offerte - Leveranciersovereenkomst voor het preventief-curatief onderhoud en het leveren van zout voor de waterverzachters in diverse stadsgebouwen van 2017 tot en met 2020. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Kortrijk
Grote Markt 54, BE-8500 Kortrijk
Contact: De heer Sebastien Lefèbvre
Tel: +32 56278512 E-mail: sebastien.lefebvre@kortrijk.be
Internet adres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveranciersovereenkomst voor het preventief-curatief onderhoud en het leveren van zout voor de waterverzachters in diverse stadsgebouwen van 2017 tot en met 2020. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse stadsgebouwen, 8500 Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
1. Maandelijks(*) leveren van zout en vloeibare harsenreiniger voor waterverzachters in diverse stadsgebouwen
2. Maandelijks(*) zout en vloeibare harsenreiniger aanvullen in de zoutbak en snelle controle op goede afstelling van de toestellen
3. Jaarlijks preventief onderhoud en desinfectie van de toestellen
4. Herstellen van defecten, na goedkeuring door het bestuur
(*) sommige locaties zullen sneller dan 1x maand bijgevuld dienen te worden, andere locaties trager, afhankelijk van het type gebouw (een druk sportcentrum ten opzichte van een depot). Het is aan de leverancier een correcte inschatting te maken van het aantal leveringen per jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Beschrijving werking van het bedrijf om geschikheid aan te tonen om deze opdracht uit te voeren.
Beschrijving werking van het bedrijf om geschikheid aan te tonen om deze opdracht uit te voeren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Voorstel vervangtoestellen , Weging: 15
Criterium 3: Voorstel werkmethode, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 5/1/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/12/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA