AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Kortrijk
Grote Markt 54, BE-8500 Kortrijk
Contact: De heer Ludo Debaere
Tel: +32 56278332 E-mail: ludo.debaere@kortrijk.be
Internet adres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vervangen greppels Grote Markt
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grote Markt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat uit enerzijds het recycleren en bewerken van greppelstukken afkomstig van stedelijk depot te Rollegem en anderzijds het vervangen van de gladde greppels ter plaatse op de Grote Markt-Doorniksestraat
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
NIHIL
NIHIL
III.2.3. Vakbekwaamheid:
NIHIL
NIHIL
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/1/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek en bijlagen
De invulformulieren en bestek kunnen gratis digitaal bekomen worden via de website e-notification (https://enot.publicprocurement.be).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/1/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/1/2017 - 09:00
Plaats: beheer openbaar domein, Grote Markt 54 te 8500 Kortrijk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver neemt, tegen uiterlijk 5 januari 2017, contact op met Ludo Debaere voor het organiseren van het plaatsbezoek. Contactgegevens: dit dient per mail te gebeuren naar ludo.debaere@kortrijk.be EN tezelfdertijd naar beheer.openbaardomein@kortrijk.be. De mail vermeldt de contactgegevens van de persoon die het plaatsbezoek zal uitvoeren (naam en gsm-nummer)
Het niet bijvoegen van bewijs van plaatsbezoek kan leiden tot het weren van de volledige offerte.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/12/2016