AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Maes Jeroen
Tel: +9 2410690 E-mail: jeroen.maes@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=256388
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-1770-16-001-BIS: Het ontwerp en realisatie van een sanitair blok en buitenaanleg aanpalend aan de accommodatie 'de Bokaal' gelegen in de Sportlaan te Liedekerke
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente Liedekerke wenst een sanitair blok op te trekken aanpalend aan de accommodatie 'de Bokaal' gelegen in de Sportlaan te Liedekerke. Hiervoor wil de opdrachtgever een partner aanstellen die via een Design and Build formule de nieuwbouw van het sanitair blok en de bijhorende buitenaanleg van A tot Z zal uitwerken, realiseren en opvolgen. Hierbij dient men op basis van het programma van eisen een doelgericht ontwerp en plan van aanpak voor de nieuwbouw op te maken, en dit vervolgens te realiseren.
De opdrachtnemer dient evenwel rekening te houden met het maximale budget van
? 202 500 (excl. btw) voor de volledige uitwerking van het project.
De vermoedelijke startdatum is juni 2017
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Erkenning
- Tevredenheidsattesten
- Attest Orde van Architecten
Klasse: 2, Categorie: D
De inschrijver dient aan te tonen dat hij in staat is de opdracht naar verwachting uit te voeren op basis van een opgave van referenties van gelijkaardige opdrachten.
Deel ontwerp
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens één (1) relevante referentie, inclusief tevredenheidsattest bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes instond voor een naar omvang en type gelijkaardig ontwerp met een minimale uitvoeringsbedrag van ? 150 000 (excl. btw).
De voorgelegde referentie dient betrekking te hebben op een project waarvan de bouwfase werd uitgevoerd of in uitvoering is. Indien referenties van opdrachten in uitvoering worden voorgelegd, dient de bouwfase van deze opdrachten minstens 6 maanden in uitvoering te zijn tot tevredenheid van de opdrachtgever op het moment van de datum van indiening van de offertes.
Deel uitvoering
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens:
? één (1) relevante referentie, inclusief tevredenheidsattesten bijvoegen waaruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (omgevingsaanleg) met een minimale uitvoeringsbedrag van ? 60 000 (excl. btw) heeft uitgevoerd;
? één (1) relevante referentie, inclusief tevredenheidsattesten bijvoegen waaruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (sanitaire voorzieningen) met een minimale uitvoeringsbedrag van ? 60 000 (excl. btw) heeft uitgevoerd.
De voorgelegde referenties dienen betrekking te hebben op projecten die minimaal voorlopig werden opgeleverd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Het conceptueel voorstel, Weging: 50
Criterium 2: Globale en forfaitaire prijs van het voorgestelde project, Weging: 40
Criterium 3: Timing, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/02/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/02/2017 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij:
dhr. Jeroen Maes (jeroen.maes@farys.be, tel. 09/241 06 90) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97).
Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij mevr. Ofelia Roels, (Ofelia.Roels@farys.be, tel. 0472/60 65 90).
De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de bestaande toestand en de moeilijkheidsgraad van de uitvoering van deze opdracht, derwijze dat hij/zij volledig ingelicht is over het uit te voeren werk en hij zijn/haar offerte kan opmaken op basis van de eigen vaststellingen, opmetingen en bekomen informatie.
Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Ofelia Roels (tel. 09/241 06 22 of per e-mail : Ofelia.roels@farys.be).
OPGELET: de opdrachtdocumenten zijn digitaal kosteloos te verkrijgen op eenvoudige aanvraag op volgend e-mailadres: aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/12/2016